close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מתיחת פנים, ולא רואים יותר מתח בפנים

מערכת שורשג אלול, תשפא11/08/2021

שיטת מתיחת פנים זו מאפשרת עבודה מדויקת יותר ויצירת מראה אצילי יותר בתום הטיפול

תגיות:

החיים המודרניים תובעניים בצורות שונות, ואחת מהן היא ללא ספק הדרישה להיראות טוב. לא רק דרישה חיצונית, אלא קריאה פנימית טבעית של כולנו, הרצון לשמור על הנעורים ועל המראה הרענן שמגיע עימם ונוטה לדעוך עם הגיל. מתיחת פנים היא אחד מאותם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים שהרפואה המודרנית פיתחה ושידרגה לאורך השנים, בדיוק לצורך זה, לצד צרכים אסתטיים רפואיים-שיקומיים.

ניתוח מתיחת הפנים, הנקרא גם ניתוח להצערת הפנים, מאפשר לאנשים כמעט

בכל גיל ליהנות מפנים צעירות יותר, ומראה רענן יותר, בהליך רפואי כירורגי לא מאוד מסובך. השנים החולפות נותנות את סימנן בפנים בדרכים שונות. לא רק הגיל עצמו, אלא פעולות רבות שאנו עושים משפיעות על מראה הפנים לאורך השנים. עישון, חשיפה לשמש, ואפילו נטיות אופי לביטוי תוך שימוש רב בשרירי הפנים, כל אלו משאירים את חותמם על הפנים שלנו, וניתן להתייחס אליהם בטיפולים שונים כולל במתיחת הפנים.

הגורמים לצורך במתיחת פנים

  • החלשות הרקמות והשרירים – בצורה הפשוטה והמכאנית ביותר. שרירים ורקמות אחרות שאחראיות על תחזוקת המתח הבסיסי בעור הפנים נחלשים עם השנים. החלשות זו מובילה לשחיקה וירידה באלסטיות של הפנים, והמראה הרענן והמתוח נעלם לו לאיטו, ונוצר המראה התלוי והרופס שאנו מכירים ורוצים לתקן.
  • הידלדלות מדורי השומן – הנפח של שומן הפנים הוא חלק ממה שנותן לפנים את הצורה שלהם. כאשר ישנה ירידה מתמשכת בכמות השומן במדורי השומן ישנו שינוי משמעותי במראה הפנים, כולל צניחה של כריות הלחי לעבר השפתיים.
  • ספיגת עצם – תהליך עמוק ומורכב יותר מהידלדלות השומן והחלשות רקמות השריר בצוואר ובפנים הוא ספיגת העצם. בתהליך זה ישנה פגיעה מתמשכת בעצמות הפנים, ובעצם במבנה הבסיסי של הפנים. עצמות הלחיים, הסנטר, אפילו ארובת העין עלולים לסבול מספיגת העצם, והתופעה תשפיע על מראה הפנים.


איזה מזל שיש טיפול הולם
מיליוני אנשים ברחבי העולם, וחשוב לציין שלא רק נשים, נהנים מזה שנים מהמראה החלק והרענן לאחר מתיחת פנים בגיל מבוגר. הסירו את החששות, וקחו את הצעד קדימה מרפאה של דוקטור וולף, כדי ליהנות גם אתם מהטיפול המתקדם והאפקטיבי ביותר. טכניקת המישור העמוק המורחבת (EXTENDED DEEP PLANE FACELIFT) היא טכניקת מתיחת פנים מתקדמת, שיטה המציעה יתרונות רבים על השיטה הקודמת, ומצביעה, בין היתר, על ההתקדמות שנעשית בתחום האסתטיקה הרפואית.

שיטת המישור העמוק נשענת על הפרדה של שכבת הסיבים בחלק הקדמי של הפנים, ולא כפי שנעשה בעבר. בצורה זו מנתקים את הפיגמנטים המפריעים למתיחה, ומאפשרים לה להיות אפקטיבית הרבה יותר. שיטת מתיחת פנים זו מאפשרת עבודה מדויקת יותר ויצירת מראה אצילי יותר בתום הטיפול. היא מונעת את מתיחת היתר שהייתה מתרחשת בשיטות המיושנות יותר, שדורשות מתיחה של כל עור הפנים מנקודות עוגן מרוחקת.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה